Den som är den

Den som är den

måndag 21 juli 2014

Favoritkillarna & spöken



Jag har haft mamma med två av sju småsyskon här i helgen, två utav mina favoritkillar - Adrian och Neo.
Den stora killen vilar och vill helst att den lille ska låta honom vara ifred och inte hänga efter honom


medan den lille killen är full av faan och har inga planer på att överhuvudtaget lämna honom ifred.



Fortfarande favoritplatsen i hemmet. Min 500 kronors fåtölj ;)



Just nu sitter jag på jobbet helt själv. Alla är ledigt just den här veckan och en annan då som inte är aom alla andra vuxna och mogna individer blir helt plötsligt rädd för alla ljud. Jag har dörrarna på vid gavel och sitter med telefonen i högsta hugg om det är så att jag måste ringa efter någon. 

Nu ska inte ni tro att jag är rädd för rånare, våldtäcktshen eller mördare som vanligt folk - nej neej, Emma Sundgren är rädd för spöken hon. 

Jag är helt övertygad att min kropp skulle självdö om jag skulle se något dylikt.

Jag är helt oförklarligt rädd för spöken att ni inte kan föreställa er.
(hahaa)


Nej nu måste jag få något gjort. Jag tänkte kasta ut ett par bilder på helgen med familjen sen.. vilket inte intresserar någon annan än mig själv egentligen ;D


Ha en fin en!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar